جاذبه های گردشگری کیشدانستنی های کیشراهنمای سفررستوران و کافه های کیشکیشمکان های تفریحی

5 تا از مجموعه های تجاری کیش

مگر می شوید به سفر رفت و خرید نکرد؟! خرید یکی از لذت بخش ترین قسمت هر سفر است. و چه جایی بهتر از جزیره کیش که پر از مراکز تجاری و اجناس متنوع است؟

در این جزیره تا دل تان بخواهد مراکز تجاری وجود دارد و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می شود. پس در ادامه با ما همراه باشید تا 5 تا از بهترین مراکز تجاری و معتبر کیش را به شما عزیزان معرفی کنیم.

1. مرکز خرید دامون

مرکز خرید دامون یکی از معروف ترین بازارهای کیش است که به دلیل امکانات متنوع و اجناس خوبی که دارد مورد توجه مردم قرار گرفته است. این مجموعه در سال 1391 افتتاح شد. تنوع اجناس و پوشاک مجتمع دامون بسیار زیاد است و در قالب غرفه های متعدد پوشاک زنانه، مردانه و بچگانه فعالیت می کنند. علاوه بر این ها چند غرفه فروش لوازم خانگی و برقی، موبایل و لپتاپ، لوازم آرایشی و بهداشتی و طلا و جواهر فروشی هم در این مرکز وجود دارد.

اگر به دنبال کالاهای اصل و برندهای معروف هستید، می توانید آن ها را در مرکز خرید دامون پیدا کنید. این مرکز در ایام پر سفر به مراتب شلوغ است اما در باقی ماه های سال بسیار مرکزی آرام است.

در سراسر این مرکز صدای ملایمی پیانو پخش می شود و که در حین خرید حس خوبی را به مردم القا می کند.

در این مرکز چندین رستوران و کافی شاپ و فود کورت وجود دارد که در آن ها هر نوع غذایی که فکرش را بکنید از غذاهای سنتی گرفته تا غذاهای بین المللی سرو می شود. پیشنهاد می کنیم که پس از خرید سری به کافی شاپ یا یکی از رستوران های آن بزنید و خستگی را با نوشیدن یک نوشیدنی خوشمزه یا یک غذای لذیذ از تن بدر کنید. برخی از رستوران های این مرکز در فضای باز قرار دارند که شما می توانید در حین میل غذا از چشم انداز اطراف لذت ببرید.

2. مرکز خرید تجاری کیش

مرکز خرید تجاری کیش یکی از بزرگترین بازارهای تجاری در این جزیره است که دارای 479 واحد تجاری در قالب 4 طبقه می باشد و در سال 1379 افتتاح شد. از آنجا که این مرکز جزء یکی از قدیمی ترین و با سابقه ترین مراکز خرید جزیره کیش می باشد و به همین دلیل هم اعتماد گردشگران و مردم را از لحاظ کیفیت اجناس به خود جلب نموده.

در این مرکز شما می توانید هر آنچه که نیاز دارید را تهیه کنید، از پوشاک زنانه و بچگانه و مردانه گرفته تا لپتاپ و موبایل و لوازم آرایشی و حتی مواد خوراکی و کیف و کفش. آن هم از بهترین برندهای معروف و لوکسی که اصل بودن شان کاملا تایید شده می باشد، چراکه بسیاری از نمایندگی های معتبر خارجی و ایرانی در همین مرکز فعالیت دارند.

اگر به دنبال خرید لوازم برقی و خانگی هستید می توانید معتبر ترین برندهایی همچون لی نینگ، دلسی و سامسونایت را در مرکز کیش پیدا کنید.

یکی دیگر از مهم ترین ویژگی های این مرکز موقعیت مکانی بسیار منحصر به فرد آن است که فاصله بسیار کمی با سایر مراکز خرید کیش داشته و نیازی به خودرو نیست و با چند دقیقه پیاده روی به مسیر یا مجتمع تجاری دیگری می رسید.

3. بازار تجاری ونوس

ونوس یکی از بازارهای معروف و بین المللی کیش است که بیش از 20 سال سابقه فعالیت داشته و در سال 1375 افتتاح شده است. این مجموعه متشکل از 2 طبقه می باشد و دارای 310 واحد تجاری است. تنوع پوشاک این مجموعه به قدری زیاد است که شما را وسوسه می کند تا به یک یا دو خرید راضی نشوید! لباس ها و پوشاک های برندی که قیمت بسیار زیادی دارند چندان در بازار ونوس پیدا نمی شود اما تا دل تان بخواهد تنوع دارد و لباس های مختلفی در هر دسته بندی در آن وجود دارد که قیمت چشمگیر و مناسبی هم دارند و به همین دلیل هم بسیاری از گردشگران این بازار را برای خرید انتخاب می کنند.

اگر به دنبال لباس مجلسی زنانه هستید باید بگوییم که بازار ونوس بهترین گزینه است، چراکه اکثر غرفه های آن مزون لباس های شب و مجلسی هستند .البته جدای از البسه کالاهای دیگری همچون لوازم برقی و خانگی، اسباب بازی هم در بازار ونوس پیدا می شود.

یکی دیگر از ویژگی های بازار ونوس وجود رستوران است که بسیار مورد توجه مسافرین قرار می گیرد، چراکه پس از یک خرید طولانی استراحت در یک رستوران عالی حرف اول را می زند.

4. مرکز خرید پردیس 1

پردیس 1 هم از جمله مراکز با سابقه و قدیمی کیش می باشد که متشکل از 2 طبقه و 200 غرفه است.

اگر خرید اصلی تان شامل لوازم خانگی و برقی می شود، ما مرکز خرید پردیس را به شما پیشنهاد می کنیم، چراکه معتبر ترین نمایندگی های لوازم خانگی در این مجموعه تجاری فعالیت دارند. علاوه بر این چندین غرفه و مغازه هم وجود دارند که در زمینه فروش البسه و لوازم آرایشی و بهداشتی و تلفن همراه فعالیت می کنند.

لوازم ورزشی این مرکز خرید بسیار عالی است و اگر اهل ورزش هستید به شما پیشنهاد می کنیم که خرید های ورزشی تان را از این مجموعه انجام دهید. امکانات تفریحی و رفاهی این مرکز هم که در کیش حرف اول را می زند و هر آنچه که بخواهید اعم از رستوران کافی شاپ و… پیدا می شود.

5. مرکز خرید زیتون

شاید گمان می کنید که این بازار مکانی است برای خرید فروش زیتون! اما اینگونه نیست و بر خلاف اسمش می توانید از شیر مرغ گرفته تا جان آدمیزاد را درآن پیدا کنید و بخرید!

این بازار متشکل از 100 واحد تجاری است. در مرکز زیتون هر لباسی که بخواهید پیدا می شود و جدای از آن می توانید لوازم آرایشی و ورزشی هم تهیه کنید. لوازم خانگی، لپتاپ و موباید فروشی هم که جزء مهم ترین غرفه های این بازار می باشند. پس از خرید هم که قطعا حسابی خسته می شوید، می توانید سری به رستوران یا کافی شاپ های دنج و دلپذیرش بزنید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا