ایرانگردیرستوران و کافه های کیشکیش

بهترین رستوران های کیش

جزیره کیش مقصدی جذاب و محبوب برای گردشگران محسوب می شود. دیدن آب های نیلگون خلیج فارس و البته جاهای دیدنی این نقطه از جغرافیای ایران بی تردید سفری خاطره انگیز را برای شما رقم خواهد زد. پس از رزرو یکی از هتل های کیش و بعد از گشت و گذاری در جزیره لذت صرف غذایی خوشمزه شما را بر آن می دارد تا در جستجوی رستورانی مناسب باشید. اگر بهترین رستوران های کیش را می شناسید که انتخاب برایتان آسان خواهد بود؛ در غیر اینصورت این نوشتار از سیتا حسابی به کارتان می آید. در این مجال می خواهیم رستوران های با کیفیت و معروف جزیره را با ذکر آدرس به شما معرفی کنیم پس با ما همراه باشید.

فهرست بهترین رستوران های کیش

در انتخاب رستورانی مناسب در کیش؛ اگر شانس با شما یار باشد و بتوانید بهترین رستوران را پیدا کنید که بی تردید صرف غذایی دلچسب پازل لذت از سفر به کیش را تکمیل خواهد کرد؛ در غیر اینصورت حتما حسابی سرتان کلاه خواهد رفت. بسته به اینکه در انتخاب یک رستوران چه مواردی را در نظر می گیرید و سلیقه شما چیست می توانید در جزیره انتخاب های متفاوتی داشته باشید. در فهرست پیش رو تعدادی از رستوران های کیش را که در میان کیشوندان (اهالی کیش) و همینطور مسافران محبوبیت دارند آورده ایم. یکی از بهترین هتل های کیش را رزرو کنید و سپس برنامه ای برای رفتن به این رستوران ها بچینید.

کوه نور 

یکی از رستوران های کیش رستوران کوه نور با محیطی منحصر به فرد است. رستورانی با فضایی غار مانند و دیوار هایی از جنس سنگ و صخره که طرفداران خاص خودش را دارد. برای رسیدن به رستوران کوه نور باید به میدان امیرکبیر بروید. فضای سبز زیبا و آبنماهای دلپذیر در بدو ورود نظرتان را جلب خواهد کرد. اگر ترجیح شما این بود که غذاهای این رستوران را در فضایی خارج از صخره های زیبا میل نمایید می توانید میزی در فضای بیرونی این رستوران رزرو کنید. منوی این رستوران نیز تنوع خوبی از انواع غذاهای ایرانی و فرنگی دارد. اگر دوست دارید هر روز در سفر خود از غذاهای این رستوران مجلل صرف کنید می توانید هتل سورینت صدف کیش که در کنار آن قرار گرفته را رزرو کنید.

رویال استار کیش

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش رستوران رویال استار است. این رستوران در بلوار صدف، فاز یک و در طبقه سوم مجتمع بساک قرار دارد. در این رستوران نیز می توانید انتخاب کنید که غذای خود را در فضای داخلی یا در فضای بیرونی مجموعه میل نمایید. اجرای موسیقی زنده نیز در حین صرف غذا در این مجموعه دلپذیر خواهد بود. منوی رویال استار کیش  نیز تنوع خوبی از انواع غذاهای دریایی، بومی، ایرانی و فرنگی دارد. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به منوی کافی شاپ و پارکینگ اشاره کرد.

کافه رستوران 360

کافه رستوران 360 در واقع همان رستوران توتی فروتی سابق با مدیریت جدید است. با انتخاب این رستوران درست در کنار ساحل قرار خواهید گرفت. رستوران 360 در بلوار دریا و جنب اسکله تفریحی جدید قرار دارد. طبخ انواع غذاهای اصیل ایرانی، بشقاب غذاهای دریایی، انواع پیتزاها و… در این رستوران خیال شما را از بابت انتخاب غذایی بر طبق سلیقه راحت خواهد کرد. در این رستوران می توانید انتخاب کنید که در فضای باز با چشم اندازی وسیع رو به ساحل یا در فضای داخلی رستوران غذای خود را میل نمایید. صرف غذا در پشت بام هم از دیگر انتخاب هایی شما خواهد بود.

رستوران میرمهنا

رستوران میر مهنا در خیابان پروین اعتصامی و در حاشیه ساحل میر مهنا قرار دارد. در این رستوران که جزو رستوران های با سابقه شهر محسوب می شود می توانید از صرف غذا همراه با موسیقی زنده لذت ببرید. منوی این رستوران شامل بشقاب های ویژه سرآشپز، بشقاب غذاهای دریایی و همینطور انواع غذاهای ایرانی و فرنگی است. هتل آبادگران کیش، نزدیک ترین هتل به این رستوران است و فاصله بسیار کمی تا ساحل زیبای خلیج فارس دارد.

رستوران فودلند کیش

یکی دیگر از رستوران های کیش رستوران فودلند است. این رستوران در انتهای لاین غربی بازار بین المللی مرجان قرار دارد. فود لند سه غرفه غذایی (سالن) دارد که می توانید بسته به سلیقه خود انتخاب نمایید. غذاهای رنگارنگ سنتی با کیفیتی مطلوب، غذاهای فرنگی و همینطور فست فود های خوشمزه را می توانید در این مجموعه سفارش دهید. گفتنی است؛ این مجموعه دو کافی شاپ (مدرن و مراکشی) هم دارد.

رستوران دارچین

رستوران دارچین در انتهای بلوار اندیشه قرار دارد. این رستوران توانسته با ارائه غذاهایی با کیفیت و سرویس دهی به موقع رضایت میهمانانش را جلب کند. فضای رستوران دلنشین و زیباست. با انتخاب رستوران دارچین می توانید انواع غذاهای دریایی، فرنگی و ایرانی را سفارش دهید. ضمنا برای صرف یک صبحانه خوشمزه هم می توانید روی منوی صبحانه رستوران دارچین حساب باز کنید.

رستوران پدیده شاندیز

در ابتدای جاده جهان و نرسیده به میدان غروب یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش قرار گرفته است. روبروی این رستوران یک لنگر بزرگ به رنگ زرد قرار دارد که نوید رسیدن به رستوران را به شما خواهد داد. بعد از عبور از چند پله کم ارتفاع وارد فضای اصلی رستوران خواهید شد. فضای داخلی نیز دکوراسیونی زیبا و دلنشین دارد. در این رستوران انواع استیک، غذاهای ایرانی و فرنگی و غذاهای دریایی را می توانید سفارش دهید. ضمنا ششلیک مخصوص شاندیز را در این رستوران از دست ندهید.

رستوران فودکورت دامون

برای رسیدن به یکی دیگر از رستوران های کیش باید به خیابان وصال و مرکز خرید دامون بروید. در واقع با  انتخاب این رستوران با یک تیر دو نشان خواهید زد. می توانید بعد از یک پاساژ گردی در مرکز خرید دامون به رستوران بروید و از صرف غذایی خوشمزه در محیطی دلنشین لذت ببرید. این رستوران در طبقه دوم مرکز خرید دامون قرار دارد. در فودکورت دامون می توانید علاوه بر انواع غذاهای ایرانی، غذاهای ملل دیگر از جمله ایتالیایی، مکزیکی، هندی و چینی را نیز سفارش دهید.

رستوران انرژی

رستوران انرژی کیش در اسکله تفریحی قدیم در نوار ساحلی و بعد از سالن همایش قرار دارد. اگر جزو افرادی هستید که  می خواهید هنگام صرف غذا کنسرت هم ببینید و با انرژی و هیجان موجود موافقید بهتر است رستوران انرژی را انتخاب کنید. ناگفته نماند؛ تعداد صندلی های این سالن (500 صندلی) کمتر از سالن های کنسرت های معمول است اما همان حال و هوا را به شما خواهد بخشید. در این رستوران می توانید غذاهای ایرانی، سنتی و دریایی را انتخاب کنید و به منوی متنوعی از انواع پیش غذا ها و دسر و نوشیدنی نیز دسترسی داشته باشید. این رستوران یک پارکینگ اختصاصی نیز برای خودروی شما دارد.

رستوران فودهال هشتگ

یکی دیگر از بهترین رستوران های کیش که در این فهرست قرار می گیرد رستوران فودهال هشتگ است. این رستوران در میدان خانه گستر و مجتمع گنجینه 2 قرار دارد. رستوران فضای مدرن و زیبایی دارد و معمولا شلوغ است. در این رستوران انواع غذاهای ایرانی با دیزاین سنتی، غذاهای کبابی، فست فود و همینطور غذاهای دریایی را می توانید سفارش دهید. کیفیت غذاهای این رستوران مطلوب است. ناگفته نماند؛ در هشتگ موسیقی زنده اجرا می شود. پس اگر با شنیدن صدای موسیقی در هنگام صرف غذا مشکلی ندارید این رستوران را انتخاب کنید پشیمان نخواهد شد.

بهترین رستوران های کیش در یک نگاه

فهرست رستوران های کیش به اینجا ختم نمی شود در ادامه دیگر رستوران های جزیره را که در این فهرست قرار
می گیرند به شما معرفی می کنیم. امیدواریم با استفاده از این نوشتار از سیتا، بتوانید اوقات شادی را در این رستوران ها سپری کنید.

  1. رستوران سالود در جاده جهان
  2. رستوران کابان در شهرک صدف، طبقه فوقانی ساختمان بساک
  3. رستوران شاندیز صفدری ساحلی؛ در نزدیکی ساحل کشتی یونانی
  4. رستوران پایاب در میدان المپیک
  5. رستوران خرچنگ؛ روبروی روبه روی هتل لیلیوم، ساختمان هدیش، طبقه اول
  6. رستوران کرال؛ برج صدف – طبقه همكف
  7. رستوران سنتی بابا قدرت؛ خیابان رودکی – طبقه زیرین هتل پارمیدا
  8. رستوران شاندیز آبشار؛ پارک آبشار – نبش مجسمه پنگوئن
  9. رستوران خانه اسپاگتی؛ هتل پارامیس- زیرزمین
  10. رستوران کشتی ایرانی؛ بلوار دریا

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا