ایرانگردیسرعین

بهترین چشمه های آبگرم سرعین

کشور ایران، کشوری ۴ فصل است و همین موهبت موجب شده تا شما بتوانید ۴ فصل خدا را در کشورمان تماشا کنید. کوه ها، جنگل ها، مراتع، رودها و خلیج ها، سواحل، چشمه ها و غیره همگی از جمله زیبایی ها و جاذبه های طبیعی کشور ایران به حساب می آیند. البته جاذبه های طبیعی در سراسر ایران طرفداران خود را دارند اما نکته جالب اینجاست که ایران مجموعه ای کامل از این جاذبه های طبیعی و متفاوت به حساب می آید. ما در ادامه چشمه های این شهر را بررسی می کنیم و در میان آن ها ۱۲ چشمه آبگرم سرعین که معروف و خاص هستند را به شما معرفی خواهیم کرد. اما باید بدانید برای انجام این سفر باید یکی از هتل های سرعین را رزرو کنید تا سفری دلچسب تر داشته باشید.

گذری بر سرعین و چشمه های آبگرم سرعین

شهر سرعین یکی از شهرهای اردبیل است که در فاصله ۲۰ کیلومتری از غرب آن قرار گرفته و شهری کوچک به حساب می آید. نکته جالبی که باید بدانید، این است که چشمه های آبگرم سرعین از جمله جاذبه های این شهر محسوب می شوند که سالانه گردشگران داخلی و خارجی زیادی را به سمت خود دعوت می کنند. این چشمه های متفاوت آبگرم که تعدادشان از انگشتان دست فراتر می رود، سبب شده اند تا این منطقه و این شهر در تمام دنیا معروف و شناخته شده باشد. چشمه هایی که از قلب زمین می جوشند و با پاک ترین مایع حیات و انرژی یعنی آب بر سطح زمین جاری می شوند. این چشمه ها هم برای سلامت و پاکسازی جسم و هم برای تعالی روح کاربردی و مفید هستند. پس همین حالا به رزرو هتل پرداخته و به چشمه های آبگرم این شهر سر بزنید.

معرفی چشمه های آبگرم سرعین

در ادامه با 12 چشمه ابگرم سرعین با شما هستیم تا در گذری بر این شهر، شفابخش ترین جاذبه طبیعت را به شما معرفی کنیم.

آبگرم سرعین ، چشمه ایرانیان سرعین

در ادامه معرفی چشمه های ابگرم سرعین به چشمه مجهز و کاملاً لوکس ایرانیان سرعین می رسیم که فضایی امن و راحت دارد. در این مجموعه کامل و مجهز که از 2 قسمت جداگانه زنانه و مردانه ساخته شده علاوه بر استفاده از آب معدنی شفابخش سرعین، می توانید از امکانات دیگری مانند حمام ترکی، سالن ماساژ، جکوزی، سرسره، سونا و استخر هم استفاده کنید. حتی در هر دو قسمت مردانه و زنانه به صورت کاملاً مجزا استخر کودک نیز تعبیه شده است که به شما اجازه می دهد تا در کنار خانواده خود از انجام این تفریح لذت ببرید. ناگفته نماند که این مجموعه به صورت کاملاً اختصاصی برای مراجعین خود پارکینگ هم دارد.

آبگرم سرعین ، چشمه ایرانیان سرعین

آب گرم سرعین ، چشمه هتل رویال پارک

چشمه هتل رویال پارک سرعین هم در میان چشمه های آب گرم سرعین یکی از مجهزترین آن ها به حساب می آید. جالب است که بدانید مجموعه این آبگرم ۶ قسمت کاملاً جداگانه دارد. در اصل این مجموعه از یک هتل ۴ ستاره و مدرن، مجموعه اسپا، مجموعه آب درمانی، کافی شاپ، رستوران و چند سالن برای برگزار کردن همایش ها و جلسات تشکیل شده است. به همین خاطر شما با خیال راحت می توانید این مجموعه را برای اقامت خود انتخاب کنید. جالب است که بدانید بخش آب درمانی این هتل، آب خود را از چشمه گاومیش گلی تامین می کند که البته همین بخش هم از قسمت های مختلفی تشکیل شده که در هر قسمت با خدمات متفاوتی از گردشگران و مهمانان پذیرایی می کند.

آبدرمانی رویال پارک

آبگرم سرعین ، چشمه پهنلو هتل ارشاد

چشمه آبگرم پهنلو یا پهن لو در 2 قسمت سه ستاره و چهار ستاره به شکل کاملا مجزا به گردشگران و مراجعین خود خدمت رسانی می کند. این چشمه آبگرم در هتل ارشاد سرعین قرار گرفته و به همراه مجموعه های پذیرایی و اقامتی و امکاناتی مانند سونا بخار و سونا خشک، اسپا و ماساژ، جکوزی، ورزش در آب و آب درمانی، آبشار آب داغ و حمام ترکی، توانسته در دسته بهترین چشمه های آب گرم سرعین قرار بگیرد. در نهایت بد نیست بدانید که در قسمت VIP نیز امکان استفاده از خدمات به صورت خانوادگی و گروهی فراهم شده است.

آبدرمانی پهنلو ارشاد

ابگرم سرعین ، چشمه سبلان سرعین

این مجموعه یکی از کامل ترین، بزرگ ترین و مجهزترین مجموعه های ابگرم سرعین به حساب می آید که سرپوشیده بوده و کاملاً استاندارد است. در دو فضای مجزای مردانه و زنانه تعبیه شده و امکاناتی مانند ۴ سونا خشک، جکوزی، 2 سونا بخار، فیزیوتراپی و بخش ماساژ دارد. پرسنل به زبان انگلیسی مسلط هستند و رستوران و بوفه در کنار اتاق مخصوص برای مهمانان خارجی از دیگر امکانات این مجموعه به حساب می آیند.

چشمه سبلان سرعین

آب گرم سرعین ، چشمه شهر آفتاب

این مجموعه در میان چشمه های آب گرم مدرن و کامل سرعین، یکی دیگر از مجموعه هایی به حساب می آید که با امکانات متفاوت و جذابی که دارد، تمام نیازهای شما را برآورده می کند. این مجموعه را به نام مجموعه “بوشلی سویی” هم می شناسند که یکی دیگر از بزرگترین مجموعه های آب گرم در سرعین محسوب می شود. 2 قسمت مردانه و زنانه دارد و بصورت مجزا و هم زمان امکان استفاده از این مجموعه برای همگان فراهم خواهد بود.

چشمه شهر آفتاب

ابگرم سرعین ، چشمه قهوه سویی و گوز سویی

آبگرم قهوه سویی و گوزسویی به شدت در میان گردشگران و مراجعین محبوب است چون ترکیبات ویژه و خاصی دارد. چشمه این آبگرم در هتل قهوه سوئی سرعین مورد استفاده قرار گرفته است که می توانید به راحتی از سیتا رزرو کنید. مواد شیمیایی در آب معدنی این چشمه حاوی رسوبات آهن و کلربی کربنات کلسیک گازدار است که دمای بالایی هم دارد. همچنین در آب این چشمه حجم بالایی از سیلیس دیده می شود که برای درمان دردهای روماتیسمی معجزه می کند. البته به دلیل  عدم حضور گوگرد در این آب شما با بوی نامطبوعی روبرو نیستید.

آب گرم سرعین - آبدرمانی قهوه سوئی

آب گرم سرعین ، چشمه شفا

یکی از چشمه های آبگرم سرعین اردبیل که در یک مجموعه درمانی قرار گرفته و بسیار غنی و سلامت است، چشمه آب گرم شفا نام دارد. دمای آب در این مجموعه ۴۰ درجه سانتیگراد بوده و به شدت لذت بخش و مطبوع است. لازم به ذکر است که آب گرم مجموعه چشمه شفا به دلیل عدم وجود ترکیباتی مانند سولفات و گوگرد کاملاً بی بو است. ضمن اینکه این مجموعه از 2 بخش کاملاً مجزای مردانه و زنانه تشکیل شده که در هر بخش استخرهای کوچک و بزرگ، سونا بخار، سونا خشک و جکوزی تعبیه شده اند.

 

آبگرم سرعین ، چشمه 9 چشمه

آب گرم 9 چشمه بسیار مجهز است و یک مجموعه درمانی کامل به حساب می آید. دو بخش زنانه و مردانه دارد و در هر بخش سالن ماساژ، سالن بدنسازی، استخر، سونا خشک، سونا بخار و جکوزی مستقر شده است. این بدان معناست که شما در کنار استفاده از آب گرم  غنی ۹ چشمه به راحتی می توانید از دیگر امکانات این مجموعه نیز استفاده کنید. بد نیست بدانید که آب گرمی که در این مجموعه وجود دارد برای دردهایی مانند اسپاسم عضلانی، آرتروز، حساسیت های متداول پوستی، دیسک گردن و کمر دردهای عصبی، آرامش بخش روان و درد مفاصل و گرفتگی های عروق مفید است.

ابگرم سرعین ، چشمه ژنرال

آبگرم چشمه ژنرال یکی دیگر از آب گرم های خوشنام و معروف سرعین به حساب می آید که داستان نامگذاری آن نیز جذاب است. نقل است که در زمان جنگ جهانی اول و درست وقتی که روس ها به سمت آذربایجان حرکت کرده بودند، یکی از ژنرال های این ارتش مصدوم و زخمی می شود. برای درمان جراحت به سمت یک چشمه آب گرم رفته و به مدتی طولانی جراحت خود را در آب معدنی این چشمه قرار می دهد. جراحت وی تسکین پیدا کرده و مداوا می شود. از آن زمان تا امروز نام این چشمه را آبگرم ژنرال گذاشتند. دمای آب این چشمه تقریباً ۴۴ درجه سانتیگراد بوده و مملو از مواد معدنی و املاحی مانند کلسیم، منیزیم، پتاسیم، سدیم، سولفات، کلر و بی کربنات است.

آبدرمانی ژنرال

به همین دلیل است که این چشمه یک آبگرم غنی و کاملاً درمانی به حساب می آید که برای دردهای مفصلی و عصبی معجزه می کند. همچنین در این مجموعه سونای بخار، سونای خشک، چند استخر کوچک و بزرگ، بوفه و جکوزی نیز مستقر شده  است.

آب گرم سرعین ، چشمه بش باجیلار

این چشمه آبگرم یکی از قدیمی ترین چشمه های آب گرم سرعین به حساب می آید که قسمت اعظم و اصلی آب آن از یک سرچشمه به نام بش باجیلار تامین می شود. بخش دیگری از آب این چشمه هم از سرچشمه گاومیش گلی در بخش و قسمت دوش  ها تامین خواهد شد. بد نیست بدانید که آب این مجموعه برای دردهای عمومی، مفصلی و عصبی بسیار تسکین دهنده و معجزه گر است. ضمن اینکه این مجموعه هم از قسمت هایی مانند سونا بخار، سونا خشک، جکوزی و استخر تشکیل شده است.

چشمه بش باجیلار

آبگرم سرعین ، چشمه دره لر سویی

در میان آبگرم های سرعین، چشمه آب گرم دره لرسویی محیط بسیار لوکسی دارد و مانند سایر چشمه ها یک مجموعه کامل و مجهز به حساب می آید. تمام استانداردها در آن رعایت شده و 2 قسمت مجزای مردانه و زنانه دارد. جالب است که بدانید در هر 2 قسمت مردانه و زنانه استخر کودکان نیز قرار داده شده است. به همین دلیل خانواده ها با خیال راحت می توانند از این مجموعه آب گرم استفاده کنند. در این مجموعه آبگرم سرعین هم قسمت های مجزایی مانند سونا بخار، سونا خشک، دوش انفرادی، وان، استخر، تونل باران، حمام ترکی و سالن نمک درمانی تعبیه شده است.

آبگرم سرعین ، چشمه گاو میش گلی

این چشمه آب گرم یکی از چشمه های آبگرم سر عین است که قدمت بسیار زیادی داشته و یک مرکز آب درمانی قدیمی است که گردشگران زیادی در طول سال به آن مراجعه می کنند. آب گرم گاومیش گلی امکانات زیادی مانند سایر چشمه های آب گرم سرعین ندارد. یک مجموعه بسیار ساده و روباز با کمترین تجهیزات که مناسب گردشگرانی است که ترجیح می دهند در فضای باز از  مزایای این چشمه آب گرم استفاده کنند. به همین دلیل اگر در فصل گرم سال به سرعین سفر کردید، فراموش نکنید که چشمه گاومیش گلی یکی از مناسب ترین چشمه های آبگرم این شهر بوده که مخصوص فصول گرم سال است.

آبگرم سرعین

چشمه های ابگرم سرعین برای یک استراحت کامل

چشمه های آب گرم سرعین را به شما معرفی کردیم و بهترین مجموعه ها برای گذران اوقات فراغت را در لیست معرفی خود قرار دادیم تا شما برای انتخاب مجموعه مورد نظر خود دچار سردرگمی نباشید. این مجموعه ها هر کدام در ارائه خدمات و کاملا مستقل و منحصربه فرد عمل می کنند و با بهترین و با کیفیت ترین امکانات، پذیرای شما خواهند بود.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا