ایرانگردیدانستنی های کیشکیشمکان های تفریحی

معروف ترین مراکز خرید کیش را بشناسید

کیش مقصدی هیجان انگیز و جذاب است. آبی نیلگون خلیج فارس به تنهایی برای اینکه چمدان ببندید و راهی این جزیره زیبا شوید کافی است. اما چه بسیار مسافرانی که پس از رزرو هتل، در کنار بازدید از جاهای دیدنی در جستجوی مراکز خرید کیش هستند و می خواهند خریدی دلچسب را در این سفر تجربه نمایند. پاساژ گردی در کیش حال و هوای دیگر دارد و می تواند چند ساعتی شما را غرق در تنوع اجناس کند. به این دلیل بر آن شدیم تا معروفترین مراکز خرید این جزیره را به شما معرفی کنیم. پس با ما همراه باشید.

معروف ترین مراکز خرید کیش

در کیش بعد از آبتنی در آبهای نیلگون خلیج فارس و دیدن جاهای دیدنی جزیره بهتر است برای یک پاساژ گردی جذاب آماده شوید؛ چرا که با وجود مراکز خرید مدرن و فروشگاه هایی مملو از اجناس متنوع در جزیره اگر دست خالی برگردید حتما پشیمان خواهید شد. اما اینکه سلیقه شما چیست و چه میزان بودجه می خواهید برای خرید خود اختصاص دهید و چه اقلامی مد نظر شماست، می توانید در کیش انتخاب های متفاوتی داشته باشید. فهرست زیر می تواند راهنمای خوبی برای شما در انتخاب مرکز خریدی مناسب باشد.

پردیس یک

در میدان پردیس کیش یکی از قدیمی ترین مراکز خرید کیش را خواهید دید. پردیس یک مجتمع خرید دو طبقه است؛ که حدود 200 واحد تجاری دارد. روبروی این مرکز خرید نماد زیبای برج ایفل قرار دارد که با نور پردازی زیبا جلوه ای خاص به محیط بخشیده است. در این مرکز خرید می توانید انواع لباس های زنانه؛ کیف و کفش؛ انواع لوازم صوتی و تصویری، انواع پوشاک ورزشی؛ کالای خواب و … را تهیه نمایید. در پردیس یک پس از گشتی در میان فروشگاه ها می توانید به رستوران، چایخانه یا کافی شاپ بروید. پردیس یک چندین شعبه بانک و دفتر مسافرتی هم دارد. این مرکز از طریق یک تونل و با استفاده از نقاله های نفر بر به مرکز خرید پردیس 2 متصل می شود. هتل پارمیس کیش و هتل آرامیس کیش در نزدیکی این مرکز قرار گرفته اند، شما با رزرو آن ها می توانید در عرض چند دقیقه به این بازار برسید.

بازار پردیس 1

پردیس دو

مرکز خرید پردیس 2 نیز یکی از مدرنترین مراکز خرید کیش محسوب می شود. ساختمان پردیس 2 چهار طبقه است و درست روبروی هتل پارمیس قرار دارد. در فضای داخلی پردیس دو و در بخش های جدا کننده فضاها؛ ماکت هواپیما تک نفره و لنج چوبی قرار دارد که جلوه ای خاص به این مرکز خرید بخشیده است. در این مرکز خرید انواع کالای خواب، لوازم آرایشی بهداشتی، فروشگاه های برند شکلات و قهوه، انواع کیف و کفش و … وجود دارد. علاوه بر این در پردیس 2 کافی شاپ، چایخانه و رستوران نیز هست که می تواند انتخاب خوبی برای بعد از انجام خریدهای شما باشد. در پردیس دو فضای سبز زیبایی قرار دارد که درختان نخل، درختچه و گیاهان زیبای زینتی در آن نگه داری می شود. در پشت مرکز خرید هم پارکینگ روباز پیش بینی شده است.

بازار پردیس 2 کیش

مرکز خرید تجاری کیش

در خیابان فردوسی و بعد از تقاطع پروین اعتصامی یکی دیگر از معروفترین مراکز خرید کیش قرار دارد. این مرکز خرید در چهار طبقه ساخته شده و دارای بخش شرقی و غربی است. در مرکز خرید تجاری کیش نیز غرفه های خوراکی، کافی شاپ و رستوران وجود دارد. با وجود انواع فروشگاه های مملو از اجناس برند و غیر برند، فروشگاه های شکلات، لوازم بهداشتی و آرایشی و … نیز می توانید براحتی خرید مورد نظرتان را در اینجا انجام دهید. پارکینگ نیز با ورودی رایگان از امکاناتی است که این مرکز خرید ارائه می کند. هتل پارسیان کیش و هتل شایگان کیش در نزدیکی این مرکز قرار گرفته است؛ شما با 2 دقیقه پیاده روی می توانید به آن برسید.

مرکز تجاری کیش

مرکز خرید دامون

یکی از مدرنترین و البته گرانترین مراکز خرید کیش مرکز خرید دامون است مرکز خرید دامون در خیابان وصال و بلوار ایران قرار دارد. این مرکز خرید چهار طبقه است و دارای واحدهای اداری و تجاری است. وجود یک شهربازی کوچک در دامون می تواند خبر خوبی برای فرزندان شما باشد. طبقه چهارم نیز به انواع فود کورت در دو فضای بسته و باز اختصاص دارد. فروشگاه های مجموعه شامل انواع پوشاک، جواهر فروشی، کیف وکفش برند، لوازم آرایشی، لوازم تزیینی و لوکس، اسباب بازی و… است.

مرکز خرید دامون کیش

مرکز خرید رویا مال کیش

یکی دیگر از مراکز خرید کیش مرکز خرید رویا مال است. رویا مال در خیابان رودکی و در نزدیکی مرکز خرید پردیس 2 قرار دارد. رویامال پنج طبقه است و در بام ساختمان نیز یک کافه رستوران دارد. طبقات مجتمع با دو پله برقی به هم متصل می شوند و لوستری آبشاری بزرگ در سقف به زیبایی محیط افزوده است. دو درب اصلی و دو درب فرعی برای تردد افراد در این مرکز خرید پیش بینی شده است. فروشگاه های مختلف از جمله برندهای معروف در طیف اجناس مختلف از جمله پوشاک، لوازم آرایشی، کیف و کفش در این مرکز وجود دارد. از مهمترین امکاناتی و خدماتی که رویا مال ارائه می کند می توان به پله برقی ویژه معلولان، کافی شاپ، نیمکت های استراحت، فست فود و رستوران اشاره کرد. هتل پانیذ کیش از نزدیک ترین هتل ها به این مرکز خرید است.

مرکز خرید رویا مال کیش

بازار بین المللی زیتون

در خیابان فردوسی ساختمانی با معماری خاص (دیوارهای مورب) توجهتان را جلب خواهد کرد. بازار زیتون یکی دیگر از مراکز خرید کیش است که حدود 100 فروشگاه و مراکز اداری دارد. در این بازار می توانید انواع پوشاک؛ اسباب بازی، لوازم بهداشتی و آرایشی، کیف و کفش، عطر و ادکلن، لوازم خانگی را با قیمتی مناسب تهیه نمایید. کافی شاپ و رستوران مستقر در بازار زیتون نیز خیال شما را از بابت استراحتی کوتاه و صرف غذایی خوشمزه راحت می کند.

بازار زیتون کیش

دیپلمات مال

در میدان لارک کیش مرکز خرید دیپلمات مال قرار دارد. ساختمانی پنج طبقه با معماری زیبا که می تواند انتخاب خوبی برای خریدهای شما باشد. در دیپلمات مال می توانید انواع پوشاک، خوراکی، لوازم آرایشی، اسباب بازی و … را بخرید. یک شهربازی نیز در طبقه دوم قرار دارد که فرصت مناسبی برای بازی بچه ها محسوب می شود.

بازار دیپلمات کیش

مرکز خرید پانیذ

مرکز خرید پانیذ از دیگر مراکز خرید کیش است که نسبتا بزرگ و قدیمی است. پانیذ در خیابان فردوسی قرار دارد. در این مرکز خرید نیز انواع فروشگاه ها با اجناس مختلف وجود دارد. البته ناگفته نماند؛ در پانیذ کیش اجناس قیمت پایین تری دارند و البته خیلی روی کیفیتشان نمی توانید حساب کنید. طبقه دوم این مرکز نیز فروشگاه ها اجناس چینی ارائه می دهند که می توانید سری هم به آنجا بزنید. نزدیک ترین اقامتگاه به این مرکز خرید، هتل سارا کیش است.

بازار پانیذ کیش

مجتمع مرجان

در کنار ساحل و پارک ساحلی مرجان مجتمع مرجان قرار دارد. مجتمع مرجان از مرکز شهر فاصله دارد. اگر می خواهید پوشاک تهیه کنید این مرکز خرید می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد مجتمع مرجان یک طبقه دارد و به صورت طولی ساخته شده است. در انتهای دو بخش این مجموعه نیز دو رستوران قرار دارد.

بازار مرجان کیش

مرکز کوروش برند سنتر

یکی از نوساز ترین مراکز خرید کیش مرکز کوروش برند سنتر است. اگر از علاقه مندان به خرید اجناس مارک و برندهای خاص هستید اینجا بهشت شما محسوب می شود. البته باید کمی دست و دلبازتر خرید کنید. برای رفتن به مرکز خرید کوروش برند سنتر باید راه میدان مرجان را در پیش بگیرید. کوروش برند سنتر ساختمانی 6 طبقه دارد و شامل واحدهای تجاری و اداری است. در طبقه چهارم نیز یک شهربازی قرار دارد که می تواند حسابی بچه ها را سرگرم کند.

مرکز کوروش برند سنتر کیش

ارزانترین مراکز خرید کیش

در کنار مراکز خرید پر زرق و برق کیش می توانید به بازارهای سنتی و ارزان قیمت نیز بروید. که اگر می خواهید ساعاتی از مدرنیته دور باشید می توانید برای بازدید از این مراکز نیز برنامه ریزی کنید. از جمله این بازارها می توان به بازار عرب ها در شهرک صفین، بازار پارس خلیج در خیابان میر مهنا و بازارچه مریم در خیابان سنایی اشاره کرد. اگر در رابطه با دیگر مراکز خرید کیش اطلاعاتی دارید، با رزرواسیون سیتا درمیان بگذارید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا