ایرانگردیتهراندانستنی های تهراندانستنی های سفرراهنمای سفر

بهترین مراکز خرید تهران

خرید در سفر یکی از لذت هایی است که حسابی به دل می نشیند. حال اگر مقصد پایتخت باشد با توجه به نوع خرید و بسته به این که سلیقه شما چیست یا اینکه چه میزان هزینه می خواهید در سفر به خرید اختصاص دهید انتخاب های متفاوتی در مناطق مختلف تهران خواهید داشت. اگر می خواهید مراکز خرید تهران را بشناسید و در این شهر بزرگ سردرگم نشوید تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید در ادامه به تفکیک پاساژهای مدرن و بازارهای ارزان قیمت تهران را به شما معرفی خواهیم کرد.

همین حالا رزرو کنید: هتل های تهران          هتل پارسیان آزادی تهران           هتل پارسیان استقلال تهران

مراکز خرید تهران؛ پاساژ های مدرن

اگر جزو افرادی هستید که به پاساژ گردی مدرن علاقه مندید یا اینکه می خواهید اجناس برند و لوکس بخرید؛ باید راه مناطق شمالی تهران را در پیش بگیرید. پاساژهایی مدرن و لاکچری که پاتوقی دلچسب برای شمال نشینان پایتخت محسوب می شود. اما در این پاساژها خبری از اجناس ارزان نیست و باید کمی دست و دلبازتر خرید کنید.

هتل های خیابان ولیعصر تهران

مرکز خرید پالادیوم

یکی از مراکز مدرن خرید تهران مرکز خرید پالادیوم است. پالادیوم در خیابان مقدس اردبیلی قرار دارد. پالادیوم مجموعه کاملی از فروشگاه ها و مراکز تفریحی و رفاهی است. در پالادیوم می توانید علاوه بر انواع پوشاک برند، طلا و جواهر، لوازم التحریر، انواع خشکبار، لوازم کودک و … را خریداری کنید. از امکانات رفاهی این مجموعه می توان به فود کورت ها، چندین رستوران، باشگاه ورزشی، پارکینگ و… اشاره کرد.

مرکز خرید پالادیوم تهران

مرکز خرید گالریا

برای خرید از یکی دیگر از مراکز خرید تهران باید راه ولنجک را در پیش بگیرید. در انتهای خیابان سیزدهم شمالی ساختمان مرتفع مرکز خرید گالریا را خواهید دید. گالریا دارای دو برج شمالی و جنوبی است و تنوع خوبی از انواع برندهای خارجی و همینطور اجناس با کیفیت دارد. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران، کافی شاپ، دسر بار، روف گاردن، باشگاه بدنسازی، سالن های زیبایی و… اشاره کرد.

مرکز خرید گالریا تهران

مرکز خرید ارگ

در ضلع شمالی میدان تجریش و انتهای خیابان سعد آباد مرکز خرید ارگ قرار دارد. مرکز خرید ارگ دارای چندین طبقه پارکینگ اختصاصی است. ساختمان ارگ 10 طبقه است. در این مرکز خرید می توانید علاوه بر خرید هایی لوکس و لاکچری از امکاناتی همچون رستوران، کارواش، سالن آمفی تئاتر، شهربازی، کافی شاپ و… نیز بهره مند شوید.

مرکز خرید ارگ تهران

مرکز خرید سام سنتر

در خیابان فرشته تهران یکی دیگر از مراکز خرید تهران با معماری زیبا توجهتان را جلب خواهد کرد و شما را وسوسه می کند که گردشی در این پاساژ داشته باشید. در سام سنتر  انواع محصولات، اکسسوری ها و پوشاک با برند های معروف همچون بوگاتی، چروتی، مون بلان و … ارائه می شود. از دیگر امکانات این مرکز خرید می توان به رستوران، پارکینگ اختصاصی و کافی شاپ اشاره کرد.

مرکز خرید سام سنتر تهران

مرکز خرید تندیس

مرکز خرید تندیس، در میدان تجریش و ابتدای خیابان جعفری قرار دارد. ساختمان تندیس چهار طبقه است و تنوعی کم نظیر از انواع پوشاک، طلا و جواهر، انواع لوازم آرایشی، لوازم لوکس و… دارد. در این مرکز می توانید برند های معروف ایرانی و خارجی را بیابید. بعد از خرید نیز می توانید در طبقه آخر به رستوران بروید و با صرف یک غذای لذیذ خستگی خرید را از تنتان بزدایید. از دیگر امکانات این مجموعه می توان به پارکینگ طبقاتی، اتاق سیگار، سالن زیبایی، مرکز پوست و لیزر و…. اشاره کرد.

مرکز خرید تندیس تهران

هتل های نزدیک تجریش تهران

مجتمع تجاری کوروش

در بزرگراه شهید ستاری و نبش خیابان پیامبر مرکزی یکی دیگر از مراکز خرید تهران قرار دارد. مجتمعی زیبا با امکانات رفاهی و تجاری کامل که می تواند انتخاب خوبی برای یک خرید دلچسب باشد. در مجتمع تجاری کوروش نیز برندهای خارجی حضور پررنگی دارد و طیف وسیعی از انواع اجناس و محصولات خیال شما را از بابت خریدی طبق سلیقه راحت خواهد کرد. از دیگر امکانات مرکز خرید کوروش می توان به روف گاردن، فود کورت، پردیس سینمایی، سرزمین بازی، کافی شاپ، داروخانه، کارواش، پارکینگ و… اشاره کرد.

مجتمع تجاری کوروش تهران

مرکز خرید روشا

مرکز خرید روشا در نیاوران و در تقاطع عمار و فرمانیه قرار دارد. مرکز خرید روشا پنج طبقه است در این مرکز خرید نیز انواع پوشاک و محصولات با برترین برندهای معروف دنیا یافت می شود. گفتنی است اجناس روشا را می توانید در وب سایت اینترنتی روشا نیز خریداری نمایید. از دیگر امکانات مرکز خرید روشا می توان به رستوران، کافی شاپ، پارکینگ، سوپر مارکت، روف گاردن و … نیز اشاره کرد.

مرکز خرید روشا تهران

مرکز خرید اسکای سنتر

در منطقه لواسان و در بلوار امام خمینی یکی دیگر از مراکز خرید تهران قرار دارد. مجموعه خرید اسکای سنتر معماری زیبایی دارد و با ارائه طیف وسیعی از انواع پوشاک و محصولات با کیفیت و البته نه چندان ارزان توانسته به یکی از بهترین مراکز خرید پایتخت تبدیل شود. ساختمان اسکای سنتر 9 طبقه است. در طبقات این مرکز خرید انواع مبلمان، طلا و جواهرات، انواع پوشاک و محصولات لوکس، فروشگاه کتاب، چندین رستوران و کافی شاپ، پارکینگ طبقاتی و ….قرار دارد.از دیگر مراکز خرید لوکس تهران می توان به مرکز خرید مدرن الهیه در خیابان آفریقای شمالی، اطلس مال در خیابان پاسداران، مجتمع تجاری بام لند در انتهای بلوار همت و بلوار صدف، مرکز خرید میلاد نور در شهرک غرب، مرکز خرید مگامال در شهرک اکباتان،  مرکز خرید اطلس در نیاوران اشاره کرد.

مرکز خرید اسکای سنتر تهران

مراکز خرید تهران؛ بازارهای ارزان قیمت

اگر به بازار گردی علاقه مند هستید و می خواهید از پاساژهای مدرن فاصله بگیرید؛ در میان مراکز خرید تهران، بازارهای معروف انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. بازارهایی زنده و پویا که حسابی حال و هوایتان را عوض خواهد کرد. علاوه بر این در این بازارهای می توانید اجناسی با قیمت هایی مناسب نیز پیدا کنید.

بازار بزرگ تهران

در خیابان 15 خرداد یکی دیگر از مراکز خرید تهران قرار دارد. بازاری تاریخی و زیبا که شما را به روزگار صفویه و قاجاریه خواهد برد. با بازدید از این بازار علاوه بر خرید با قیمتی مناسب در بافت تاریخی پایتخت قرار خواهید گرفت و می توانید از کاخ گلستان، مسجد امام، مسجد جامع و… نیز دیدن نمایید.

بازار بزرگ تهران

بازار هفت حوض

در شرق تهران در بزرگراه رسالت و خیابان دکتر آیت، میدان هفت حوض قرار دارد. در خیابان های منتهی به این میدان
می توانید یک بازار گردی جانانه داشته باشید و انواع کفش و مانتو و شلوار و… را می توانید با قیمتی مناسب در بازار هفت حوض تهیه کنید. مجتمع های تجاری میدان هفت حوض از جمله نبوت، سون سنتر و امرالداستار نیز از دیگر گزینه های شما برای خرید در این منطقه هستند.

بازار تجریش

در منطقه شمیرانات تهران درست در حد فاصل دو میدان قدس و تجریش بازار تجریش قرار دارد. بازاری تاریخی و پر رفت و آمد با مغازه هایی متنوع که می تواند چند ساعتی حسابی سرتان را گرم کند. در انتهای این بازار امامزاده صالح قرار دارد.  انواع پوشاک، لوازم کودک، لوازم آشپزخانه، ادویه و… را می توانید در این بازار خریداری نمایید.

بازار تجریش تهران

بازار سنتی ستار خان

یکی از معروفترین مراکز خرید خیابان ستارخان بازار سنتی است. این بازارچه در زیر پل یادگار امام در چند فاز با اسامی متفاوت قرار دارد. در این بازار علاوه بر خرید در تنوعی مطلوب می توانید به رستوران و کافی شاپ نیز بروید.

بازار سنتی ستارخان تهران

از دیگر بازارهای تهران می توان به میدان جمهوری، بازار نازی آباد، میدان هفت تیر، مرکز خرید ونک و بازار پارچه مولوی اشاره کرد. به پایان معرفی بهترین مراکز خرید تهران رسیدیم. رزرواسیون سیتا در این نوشتار سعی نمود تا مهمترین مراکز خرید پایتخت را به شما معرفی نماید. اگر شما هم مرکز خرید دیگری در تهران می شناسید لطفا در زیر همین نوشتار به این فهرست اضافه نمایید.

مشاهده بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا